Zapraszamy do sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego (I piętro). W godzinach 1100-1400 w ramach wydarzenia odbędą się spotkania, prezentacje i prelekcje, a w punktach informacyjnych dyżur pełnić będą specjaliści, służąc radą, informacją i wsparciem.
Panele tematyczne:
- PUP Biłgoraj dla młodych – usługi i instrumenty rynku pracy
- EURES – Europejskie Służby Zatrudnienia – wsparcie mobilnego zatrudnienia w krajach UE oraz Norwegii, Islandii i Szwajcarii
- Bezpieczeństwo wyjazdów – współczesne zagrożenia podczas podróży i podejmowania pracy za granicą
- Aktywni na rynku pracy – oferta CIiPKZ w Lublinie
- Pierwszy biznes – „Wsparcie w starcie", programy BGK
- Rozwój kompetencji osobistych i zawodowych – oferta bezpłatnych szkoleń online
Punkty informacyjne:
- Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej WUP w Lublinie - doradcy zawodowi
- Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - doradcy EURES
- Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju - pośrednicy pracy, doradcy zawodowi
- Punkt doradztwa dla Młodych „Zielona Przestrzeń"
- Placówka Straży Granicznej w Lublinie - Grupa Zamiejscowa w Zamościu
- NFZ-Lubelski Oddział w Zamościu - Delegatura w Zamościu
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział w Biłgoraju
- Hufiec Pracy w Biłgoraju, Młodzieżowe Centrum Kariery OHP w Janowie Lubelskim
- Wojskowe Centrum Rekrutacji w Zamościu
Dlaczego warto wziąć udział?
Zdobędziesz cenne informacje na temat rynku pracy. Nauczysz się efektywnie planować swoją ścieżkę kariery. Poznasz możliwości rozwoju umiejętności interpersonalnych i zawodowych. Będziesz miał możliwość wymiany doświadczeń i zdobycia informacji o dostępnych dla młodych osób grantach, szkoleniach, praktykach i stażach.
Dla kogo jest to spotkanie?
Spotkanie skierowane jest w dla osób poszukujących zatrudnienia i możliwości poszerzenia kompetencji zawodowych, młodzieży, która ukończyła w bieżącym roku szkolnym edukację w szkołach ponadpodstawowych, uczniów trzecich i czwartych klas szkół zawodowych i średnich powiatu biłgorajskiego.
Nie przegap okazji na rozwój osobisty i zawodowy!
Zapraszamy!