Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza przedsiębiorców (właścicieli małych i średnich firm), osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej, zarządzające zespołami oraz zainteresowane rozwijaniem swoich kompetencji na bezpłatne szkolenia online - Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Nested Applications

Aktualności

Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza przedsiębiorców (właścicieli małych i średnich firm), osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej, zarządzające zespołami oraz zainteresowane rozwijaniem swoich kompetencji na bezpłatne szkolenia online

Zdobądź wiedzę i praktyczne wskazówki poprzez uczestnictwo w szkoleniach online,
e-learningach i kursach. W marcu br. PFP organizuje szkolenia w następujących szkolenia w następujących obszarach tematycznych:

  1. RODO w kadrach i dziale HR w 2025 roku – 04.03.2025r. (11:30 - 13:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/rodo-w-kadrach-i-dziale-hr-w-2025-roku/1422/2054

  1. Księgi rachunkowe cz.1 – Na czym polega pełna księgowość? – 05.03.2025r. (09:00 - 10:30)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/ksiegi-rachunkowe-cz1-na-czym-polega-pelna-ksiegowosc/1144/1975

  1. Księgi rachunkowe cz.2 - Ewidencja środków pieniężnych – 05.03.2025r. (11:00 - 12:30)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/ksiegi-rachunkowe-cz2-ewidencja-srodkow-pienieznych/1221/1976

  1. Tworzenie materiałów wizualnych w erze AI – 06.03.2025r. (09:00 - 10:30)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/tworzenie-materialow-wizualnych-w-erze-ai/1380/2044

  1. Top 10 funkcji w Excelu dla księgowości, kadr i rozliczeń – 10.03.2025r. (09:00 - 11:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/top-10-funkcji-w-excelu-dla-ksiegowosci-kadr-i-rozliczen3/1053/2045

  1. Radzenie sobie ze stresem – 11.03.2025r. (09:00 - 11:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/radzenie-sobie-ze-stresem/1424/2056

  1. Brainbeing - Jak wspierać pracę mózgu, by dbać o dobrostan? – 11.03.2025r. (11:30 - 13:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/brainbeing-jak-wspierac-prace-mozgu-by-dbac-o-dobrostan/1341/2046

  1. AI w Excelu: Praktyczne zastosowanie ChatGPT i Copilota – 17.03.2025r. (09:00 - 11:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/ai-w-excelu-praktyczne-zastosowanie-chatgpt-i-copilota/1402/2047

  1. Jak wzmocnić pewność siebie? – 17.03.2025r. (11:30 - 13:30)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/jak-wzmocnic-pewnosc-siebie/1407/2048

  1. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w 2025 roku – 18.03.2025r. (11:30 - 13:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/prowadzenie-dokumentacji-pracowniczej-w-2025-roku/1423/2055

  1. Canva od podstaw – Tworzenie pierwszych grafik – 19.03.2025r. (09:00 - 10:30)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/canva-od-podstaw-tworzenie-pierwszych-grafik/1382/2049

  1. Zamówienia publiczne i konkurencyjność w projektach UE – 21.03.2025r. (09:00 - 11:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/zamowienia-publiczne-i-konkurencyjnosc-w-projektach-ue/1426/2058

  1. Excel - Typowe zadania w czasie rozmowy o pracę – 24.03.2025r. (09:00 - 11:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/excel-typowe-zadania-w-czasie-rozmowy-o-prace2/1273/2050

  1. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w praktyce – 25.03.2025r. (09:00 - 11:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/zakladowy-fundusz-swiadczen-socjalnych-w-praktyce/1403/2051

  1. Kompetencje wzmacniające odporność psychiczną – 25.03.2025r. (11:30 - 13:00)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/kompetencje-wzmacniajace-odpornosc-psychiczna3/1359/2052

  1. Canva - Techniki tworzenia materiałów marketingowych – 26.03.2025r. (09:00 - 10:30)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/canva-techniki-tworzenia-materialow-marketingowych2/1421/2053

  1. Skuteczna argumentacja – możesz ją wypracować! – 26.03.2025r. (11:30 - 13:30)

https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/skuteczna-argumentacja-mozesz-ja-wypracowac/1425/2057

Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem  https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenia?viewType=Online

 

Zapraszamy do zapoznania się z całą ofertą szkoleniową PFP https://szkolenia.pfp.com.pl/

Informacje o publikacji dokumentu

Media Społecznościowe

LOGO FB 3

 

Sposoby doręczania korespondencji do PUP w Biłgoraju

Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju zamieszcza informację o sposobach doręczenia korespondencji do PUP w Biłgoraju. Pisma powinny być wnoszone na jeden z poniższych sposobów:

  • Za pośrednictwem wortalu https://praca.gov.pl
  • Za pośrednictwem platformy https://epuap.gov.pl (adres skrytki: /PUPBilgoraj/SkrytkaESP )
  • Za pomocą systemu e-Doręczenia
  • Na piśmie (korespondencyjnie), opatrzone własnoręcznym podpisem na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju, ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj
  • Na piśmie w formie papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Biłgoraju.

Podania lub wnioski wniesione do Powiatowego Urzędu Pracy w Biłgoraju za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) w myśl art. 63 § 1 k. p. a.  pozostawiane są bez rozpoznania.
 
Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
ul. Bohaterów Monte Cassino 38
23-400 Biłgoraj
Tel. 84 685 00 00

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,4% Stopa bezrobocia w Polsce

Statystyki i analiza


6,3%  Stopa bezrobocia w powiecie biłgorajskim
Stan w końcu stycznia 2025 roku

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • 35 000 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Dane kontaktowe

Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Ul. Bohaterów Monte Cassino 38,
23-400 Biłgoraj

e-mail: pupbilgoraj@pupbilgoraj.pl
tel. (84) 685-00-00 

telefony bezpośrednie

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

NIP 918-10-28-081
REGON: 950031692

Bank Spółdzielczy w Biłgoraju
Rach. nr 41 9602 0007 0000 2142 2000 0016

Godziny pracy

  • Godziny otwarcia Urzędu od poniedziałku do piątku:

7.00 – 15.00

  • Godziny przyjmowania interesantów:

7.00 – 15.00