Ważna informacja dla podmiotów zatrudniających cudzoziemców. Sprawdź co mususz podpisać elektronicznie!

Zgodnie z art. 72 ust. 8 ustawy z dnia 20 marca 2025r. o warunkach dopuszczalności powierzenia pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2025, poz. 621):

  • wnioski
  • wyjaśnienia
  • odwołania
  • zażalenia
  • dokumenty i pisma 
  • cyfrowe odwzorowania dokumentów

dołączone w systemie teleinformatyczna MUSZĄ zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Podpis elektroniczny wymagany jest na KAŻDYM dokumencie dołączonym jako załącznik do składanego wniosku. Dotyczy to również:

  • kopii paszportu cudzoziemca
  • potwierdzenia dokonania opłaty za złożony wniosek lub oświadczenie.
  • kopii umowy zawartej z cudzoziemcem

Niezłożenie podpisu na w/w dokumentach stanowi brak formalny.   

Informacje o publikacji dokumentu