„Grudniowe spotkania szkoleniowe”- zapraszamy przedsiębiorców, osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej, zarządzające zespołami oraz zainteresowane rozwijaniem swoich kompetencji na kolejny cykl bezpłatnych szkoleń online, których organizatorem jest Polska Fundacja Przedsiębiorczości - Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

„Grudniowe spotkania szkoleniowe”- zapraszamy przedsiębiorców, osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej, zarządzające zespołami oraz zainteresowane rozwijaniem swoich kompetencji na kolejny cykl bezpłatnych szkoleń online, których organizatorem jest Polska Fundacja Przedsiębiorczości

W miesiącu grudniu odbędą się w następujących obszarach tematycznych:
 
  • Optymalizacja składek ZUS i działalność nierejestrowana w 2024 r. - 13.11.2023
    ( w godzinach 11:30- 13:00)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/optymalizacja-skladek-zus-i-dzialalnosc-nierejstrowana-w-2024-r/864/1295
 
  • Rozwiązywanie konfliktów za pomocą mediacji i negocjacji - 13.12.2023
    ( w godzinach 13:30- 15:30)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/rozwiazywanie-konfliktow-za-pomoca-mediacji-i-negocjacji/880/1326
 
  • Gry psychologiczne w negocjacjach - 14.12.2023 ( w godzinach 09:00- 11:00)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/gry-psychologiczne-w-negocjacjach/890/1334
 
  • 23 techniki negocjacyjne - Jak ich używać? - 14.12.2023 ( w godzinach 11:30- 13:00)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/23-techniki-negocjacyjne-jak-ich-uzywac/886/1332
 
  • Jak negocjować podwyżkę z szefem i wakacje z bliskimi? - 14.12.2023
    ( w godzinach 13:30- 15:30)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/jak-negocjowac-podwyzke-z-szefem-i-wakacje-z-bliskimi/889/1333
 
  • Top 10 narzędzi dla działów: księgowości, kadr i rozliczeń - 18.12.2023
    ( w godzinach 09:00- 11:00)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/top-10-narzedzi-dla-dzialow-ksiegowosci-kadr-i-rozliczen/803/1317
 
  • Wyliczanie podstawy wymiaru zasiłku. Świadczenie rehabilitacyjne - 18.12.2023
    ( w godzinach 11:30- 13:30)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/wyliczanie-podstawy-wymiaru-zasilku-swiadczenie-rehabilitacyjne/868/1298
 
  • Kariera REMOTE - Co musisz wiedzieć o komunikacji? - 18.12.2023
    ( w godzinach 14:00- 15:30)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/kariera-remote-co-musisz-wiedziec-o-komunikacji/815/1306
 
  • Efektywne zarządzanie projektem przy użyciu narzędzia Trello – 19.12.2023
    ( w godzinach 09:00- 11:00)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/efektywne-zarzadzanie-projektem-przy-uzyciu-narzedzia-trello/881/1327
  Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/zarzadzanie-konfliktem-w-zespole3/556/1313
 
  • Netykieta i zasady skutecznej korespondencji biznesowej - 19.12.2023
    (w godzinach 14:00- 15:30)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/netykieta-i-zasady-skutecznej-korespondencji-biznesowej/641/1322
 
  • Tabele przestawne dla działów księgowości, kadr i rozliczeń - 20.12.2023
    (w godzinach 09:00- 11:00)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/tabele-przestawne-dla-dzialow-ksiegowosci-kadr-i-rozliczen/804/1318
 
  • Chat GPT, Midjourney i narzędzia AI - praktyczny przewodnik - 20.12.2023
    (w godzinach 11:30- 13:00)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/chat-gpt-midjourney-i-narzedzia-ai-praktyczny-przewodnik/769/1323
 
  • Organizacja i funkcjonowanie kancelarii/sekretariatu - 20.12.2023
    (w godzinach 13:30- 15:30)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem https://szkolenia.pfp.com.pl/szkolenie-online/organizacja-i-funkcjonowanie-kancelariisekretariatu/840/1314
 
 
 
 
Zapraszamy do zapoznania się z całą ofertą szkoleniową PFP https://szkolenia.pfp.com.pl/
 
Informacje o publikacji dokumentu

Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju zamieszcza informację o sposobach doręczenia korespondencji do PUP w Biłgoraju. Pisma powinny być wnoszone na jeden z poniższych sposobów:

  • Za pośrednictwem wortalu https://praca.gov.pl
  • Za pośrednictwem platformy https://epuap.gov.pl
    (adres skrytki: /PUPBilgoraj/SkrytkaESP )
  • Za pomocą systemu e-Doręczenia 
    Adres do e-Doręczeń: AE:PL-75799-34031-BHRTS-21
  • Na piśmie (korespondencyjnie), opatrzone własnoręcznym podpisem na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju, ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj
  • Na piśmie w formie papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Biłgoraju.

Podania lub wnioski wniesione do Powiatowego Urzędu Pracy w Biłgoraju za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) w myśl art. 63 § 1 k. p. a.  pozostawiane są bez rozpoznania.
 
Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
ul. Bohaterów Monte Cassino 38
23-400 Biłgoraj
Tel. 84 685 00 00

5,3% Stopa bezrobocia w Polsce

Statystyki i analiza


6,2%  Stopa bezrobocia w powiecie biłgorajskim
Stan w końcu marca 2025 roku

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • 35 000 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Ul. Bohaterów Monte Cassino 38,
23-400 Biłgoraj

e-mail: pupbilgoraj@pupbilgoraj.pl
tel. (84) 685-00-00 

telefony bezpośrednie

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

NIP 918-10-28-081
REGON: 950031692

Bank Spółdzielczy w Biłgoraju
Rach. nr 41 9602 0007 0000 2142 2000 0016

Godziny pracy

  • Godziny otwarcia Urzędu od poniedziałku do piątku:

7.00 – 15.00

  • Godziny przyjmowania interesantów:

7.00 – 15.00