Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnych webinarach dla księgowych i kadrowych organizowanych przez Wektor Wiedzy Sp. z o.o. Szkolenia skierowane są zarówno dla przedsiębiorców, jak też dla wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji zawodowych. - Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnych webinarach dla księgowych i kadrowych organizowanych przez Wektor Wiedzy Sp. z o.o. Szkolenia skierowane są zarówno dla przedsiębiorców, jak też dla wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji zawodowych.

W najbliższych terminach realizowane będą webinaria w następujących obszarach tematycznych:

 
WEBINARY DLA KSIĘGOWYCH:
 
  1. Zmiany w podatkach od spadków i darowizn oraz w ryczałcie od najmu w ramach pakietu Slim Vat 3.0 na praktycznych przykładach . - 25.05.2023r. (godz. 9:00-9:45)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem:
https://wektorwiedzy.pl/blog/zmiany-w-podatkach-od-spadkow-i-darowizn-oraz-w-ryczalcie-od-najmu-w-ramach-pakietu-slim-vat-3-0-na-praktycznych-przykladach/
 
 
  1. Rzeczowe aktywa trwałe, nieruchomości inwestycyjne oraz leasing - 01.06.2023
(godz. 9:00-9:45) 
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem:
https://wektorwiedzy.pl/blog/rzeczowe-aktywa-trwale-nieruchomosci-inwestycyjne-oraz-leasing/
 
  1. CIT estoński – na co zwrócić uwagę przechodząc na tę formę opodatkowania w trakcie roku?  - 29.06.2023 (godz. 9:00-9:45)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem:  
https://wektorwiedzy.pl/blog/cit-estonski-na-co-zwrocic-uwage-przechodzac-na-te-forme-opodatkowania-w-trakcie-roku/
 
WEBINARY DLA KADROWYCH:
  1. Badanie trzeźwości i praca zdalna a RODO - 30.05.2023 (godz. 15:15-16:00)
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem:
 https://wektorwiedzy.pl/blog/badanie-trzezwosci-i-praca-zdalna-a-rodo/
 
  1. Dokumentacja Pracownicza 2023 - jak uniknąć pułapek przy dokumentacji pracowniczej oraz jak prawidłowo tworzyć regulaminy i inne porozumienia po zmianach w prawie pracy? - 13.06.2023 (godz. 15:15-16:00) 
Szczegółowe informacje i zapisy pod adresem:
https://wektorwiedzy.pl/blog/dokumentacja-pracownicza-2023-jak-uniknac-pulapek-przy-dokumentacji-pracowniczej-oraz-jak-prawidlowo-tworzyc-regulaminy-i-inne-porozumienia-po-zmianach-w-prawie-pracy/
 
Informacje o publikacji dokumentu

Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju zamieszcza informację o sposobach doręczenia korespondencji do PUP w Biłgoraju. Pisma powinny być wnoszone na jeden z poniższych sposobów:

  • Za pośrednictwem wortalu https://praca.gov.pl
  • Za pośrednictwem platformy https://epuap.gov.pl (adres skrytki: /PUPBilgoraj/SkrytkaESP )
  • Za pomocą systemu e-Doręczenia Adres do e-Doręczeń: AE:PL-75799-34031-BHRTS-21
  • Na piśmie (korespondencyjnie), opatrzone własnoręcznym podpisem na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju, ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj
  • Na piśmie w formie papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Biłgoraju.

Podania lub wnioski wniesione do Powiatowego Urzędu Pracy w Biłgoraju za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) w myśl art. 63 § 1 k. p. a.  pozostawiane są bez rozpoznania.
 
Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
ul. Bohaterów Monte Cassino 38
23-400 Biłgoraj
Tel. 84 685 00 00

5,4% Stopa bezrobocia w Polsce

Statystyki i analiza


6,3%  Stopa bezrobocia w powiecie biłgorajskim
Stan w końcu stycznia 2025 roku

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • 35 000 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Ul. Bohaterów Monte Cassino 38,
23-400 Biłgoraj

e-mail: pupbilgoraj@pupbilgoraj.pl
tel. (84) 685-00-00 

telefony bezpośrednie

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

NIP 918-10-28-081
REGON: 950031692

Bank Spółdzielczy w Biłgoraju
Rach. nr 41 9602 0007 0000 2142 2000 0016

Godziny pracy

  • Godziny otwarcia Urzędu od poniedziałku do piątku:

7.00 – 15.00

  • Godziny przyjmowania interesantów:

7.00 – 15.00